11.04.2018 - UniCredit Impact International Graduate Program 2018

Impact International Graduate Program 2018, il programma per neolaureati che prevede l’apertura delle candidature dal 4 aprile al 1° maggio 2018.

Con questa seconda edizione dell’anno 2018 vengono offerte posizioni in tutte le aree della banca:
·         Commercial Banking
·         Corporate & Investment Banking
·         Funzioni Centrali e Operative (es. CFO, Risk Management, Regulatory Affairs, Compliance, Legal, ICT, ecc.)

Le posizioni saranno nel nostro network internazionale nelle sedi di Milano, Monaco, Londra, Vienna e Parigi.
Certi di una vostra collaborazione nel far pervenire le informazioni ai migliori talenti all¹interno delle vostre Università, vi forniamo una breve descrizione e alleghiamo la locandina del programma.

---------------------------------------------------

UniCredit’s Impact International Graduate Program is the 18-month development journey that offers a unique insight into the bank to kick start your career at UniCredit.
Thanks to a rotational path, you will get to know various business lines and areas of the bank, acquiring skills and competencies, and creating your own network.

Our ideal candidate:
·         Excellent university degree and academic records
·         Relevant work/internship experience
·         Relevant international experience
·         English fluency
·         Full-time availability starting from September 2018
·         Available for International Mobility
 Please visit www.unicreditgroup.eu/impact for more information about the program and apply online from 4th April to 1st May.